polish Witamy: Zaloguj się Zarejestrować

Dostawa towaru

Polityka zwrotów
Dążymy do pełnej satysfakcji. Zwroty lub wymiany są dozwolone pod warunkiem, że klient zakupił produkt za pośrednictwem naszego zamówienia pocztowego, centrum obsługi telefonicznej lub witryny internetowej i nie upłynął jeszcze 30 dni od pierwotnej daty faktury.

Przed zwróceniem towaru, najpierw skontaktuj się z nami, aby omówić problemy, z którymi masz 90% czasu, abyśmy mogli rozwiązać problem, bez konieczności wysyłania czegokolwiek.

Polityka zwrotów
Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być zużyte, zmieniane lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami. Brudne przedmioty zostaną zwrócone klientowi, bez oceny.
Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotów lub wymiany odpowiedniego pakietu zamówień, ponosisz odpowiedzialność za koszty wysyłki i obsługi. Dodatkowo, wszystkie paczki powinny być wysyłane za pomocą metody możliwej do śledzenia, takiej jak US Mail Delivery Confirmation, UPS lub Federal Express. nie ponosimy odpowiedzialności za paczki zagubione w tranzycie.

Wszystkie zwrócone towary należy przesłać na adres wysyłki, który do Ciebie wysłaliśmy. Gdy otrzymamy przedmiot z powrotem, wyślemy ci żądany przedmiot wymiany bez pobierania żadnych dodatkowych opłat za wysyłkę.
Po otrzymaniu zwrotu, prosimy o przesłanie do 5 dni roboczych na zwrot lub wymianę.

Wymiana walut
Przyjmujemy wymiany na niewłaściwy rozmiar lub kolor w ciągu 15 dni od daty pierwotnej faktury. Skontaktuj się z nami za pomocą swojego identyfikatora zamówienia, a jeden z członków naszego zespołu Ci pomoże. Jeśli chciałbyś wymienić przedmioty na inny styl, musisz zwrócić swoje przedmioty do ponownego wykorzystania (zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotów) i złożyć nowe zamów styl, który preferujesz.

Musisz skontaktować się z nami przed wysłaniem przedmiotów z powrotem. Wszystkie przedmioty odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być zużyte, zmieniane lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.

Nie pokrywamy kosztów wysyłki przesyłek, ponosisz odpowiedzialność za przesyłkę zwrotną oraz koszty wysyłki i wysyłki przesyłki z powrotem do Ciebie. Zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia podczas wysyłania produktów do nas dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki. Opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi.
Zamów anulowanie
Anulowanie zamówienia należy złożyć przed wysłaniem zamówienia. Ponieważ przetwarzamy wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe w ciągu 24-48 godzin od złożenia zamówienia, dlatego nie zawsze jesteśmy w stanie anulować zamówienie po jego złożeniu. Mam nadzieję, że rozumiesz w tym kluczowym punkcie. Żądania anulowania po wysłaniu zamówienia będą traktowane zgodnie z naszą Polityką zwrotów.
Powrót